Doprava a platby

Pre doručovanie balíkov využívame výhradne služby externých spoločností

Balíky expedované  Slovenskou poštu,kurierom majú možnosť sledovania zásielok online.
Všetky informácie vrátane čísla balíčku dostanete pri expedícii do SMS

Prostredníctvom našej zákazníckej linky alebo emailu Vám oznámime číslo vášho baličku a môžete si jednoducho overiť, kde sa práve vaša zásielka nachádza.

v prípade, že zistíte, že zásielka je uložená na Vašej pošte, môžete si pre ňu zájsť alebo kontaktovať zásielkovou spoločnosť o novej dodanie na vašu adresu v náhradnom termíne.


Ako môžem platiť?

Podporujeme bežné metódy platenia

Dobierka - najpoužívanejší spôsob platby. Peniaze za tovar platíte až pri prevzatí tovaru poštovému doručovateľovi ( kuriérovi ) alebo na pošte.

Bankový prevod - po obdržaní Vašej objednávky Vám zašleme faktúru s podkladmi pre platbu: číslo účtu a variabilný symbol. Tovar zaplatíte vopred na náš účet. Po obdržaní platby odosielame tovar s tým, že Vám oznámime termín, kedy zásielka dorazí. Je dôležité uviesť správny variabilný symbol, aby sme platbu priradili k Vašej objednávke.


Spôsob doručenia balíkov

Slovenská pošta - obchodný balík
Služba s ktorou tovaru bude doručený do 2-3 pracovných dní od expedovania zásielky

V okamihu expedície zásielky vám odosielame na email informáciu, že balíček je práve odosielaný k vám. V prípade, že vás doručovateľ nezastihne na uvedenej adrese, bude zásielka uložená na príslušnej pošte, s tým, že do schránky vám bude vložená informácie o uložení zásielky
Na pošte bude balíček uchovaný k prevzatiu maximálne 6 dní
objednávku zasielanú Českou poštou možno uhradiť pri prevzatí zásielky tzv. na dobierku, prípadne pred odoslaním bankovým prevodom.

Prosíme, skontrolujte pri preberaní zásielky stav obalu zásielky, najmä potom, či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravovaná atď. Ak zásielka vykazuje vady, rozbaľte ju iba v prítomnosti dopravcu. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme si dohovorili ďalší postup.
Ak zásielku prevezmete a zistíte poškodenie, či stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovacie spoločností.
Nie neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.

Cena dopravy

Doprava nášho tovaru je za od 0-225 euro  ceny za 9,96 euro , nad 225 euro je baličiek posielaný bez ohľadu na jeho rozmery bez účtovania poštovného.



Problémy s doručením

Pretože pre doručovanie balíkov využívame výhradne služby externých spoločností, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k Vám nedorazila v termíne. V takýchto prípadoch si najprv veľmi jednoducho overte, kde sa Vaša zásielka nachádza.

Balíky posielame pře Slovenskou poštou, všetky tieto služby majú možnosť sledovania zásielok online. Prostredníctvom našej zákazníckej linky alebo emailu Vám oznámime číslo vášho baličku a môžete si jednoducho overiť, kde sa práve vaša zásielka nachádza.
v prípade, že zistíte, že zásielka je uložená na Vašej pošte . môžete si pre ňu zájsť alebo kontaktovať zásielkovou spoločnosť o novej dodanie na vašu adresu v náhradnom termíne.

Ak spoločnosť zásielku stratila okamžite nás kontaktujte, aby sme Vám mohli zaslať nový produkt a reklamáciu stratenej zásielky potom riešime my.

V prípade, že dopravca zásielku stratí, alebo nebudú informácie na internete úplné, prípadne si nebudete vedieť rady, obráťte sa na našu zákaznícku linku.