Doprava a platby

Na doručovanie balíkov využívame výhradne služby externých spoločností

Balíky expedované pre Balíkovňu (Slovenskú poštu), GLS, PPL majú možnosť sledovania zásielok online.
Všetky informácie vrátane čísla balíčka dostanete pri expedícii do SMS

Prostredníctvom našej zákazníckej linky alebo emailu Vám oznámime číslo vášho baličku a môžete si jednoducho overiť, kde sa práve vaša zásielka nachádza.

GLS - Kuriér Vám zásielku doručí 1-2 deň od odoslania zásielky. Samozrejme Vás kontaktuje cez SMS a Email či telefonicky

PPL / DHL Kuriér Vám zásielku doručí 1-2 deň od odoslania zásielky. Samozrejme Vás kontaktuje cez SMS a email alebo telefonicky. V prípade nedoručenia bude balíček uložený na parceshope 7 dní. Je nutné dodržiavať rozmery balíka a to dĺžku do 120cm.

Balíkovňa (Slovenská pošta) Vám balíček doručí priamo na Vami zadanú adresu. Pokiaľ Vás nezastihne, balíček bude uložený na parcelshope či pošte maximálne 5 dní.

TOPTRANS Nutné pre expedíciu väčších zásielok ako sú napr. nárazníky, spojlery, prahy, sedačky atď. a to bez ohľadu na výšku ceny. Kuriér Vám zásielku doručí 1-2 deň od odoslania zásielky


Ako môžem platiť?

Podporujeme bežné metódy platenia

Dobierka - najpoužívanejší spôsob platby. Peniaze za tovar platíte až pri prevzatí tovaru od kuriéra alebo na pošte či v parceshope alebo boxe.

Bankový prevod - po obdržaní Vašej objednávky Vám zašleme faktúru s podkladmi pre platbu: číslo účtu a variabilný symbol. Tovar zaplatíte vopred na náš účet. Po obdržaní platby odosielame tovar s tým, že Vám oznámime termín, kedy zásielka dorazí. Je dôležité uviesť správny variabilný symbol, aby sme platbu priradili k Vašej objednávke.


Spôsob doručenia balíkov

V okamihu expedície zásielky vám odosielame na email informáciu, že balíček je práve odosielaný k vám. V prípade, že vás doručovateľ nezastihne na uvedenej adrese, bude zásielka uložená na príslušnom mieste (parceshope, pošte či boxe), s tým, že bude odoslaná informácia do SMS o uložení zásielky

Prosíme, skontrolujte pri preberaní zásielky stav obalu zásielky, najmä či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravovaná atď. Pokiaľ zásielka vykazuje vady, rozbaľte ju iba v prítomnosti dopravcu. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme si dohodli ďalší postup.
Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie, či stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovacou spoločnosťou.
Nie neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.

Cena dopravy

Doprava nášho tovaru je za od 0-225 € ceny od 7.90 €, nad 225 € je baličiek posielaný bez účtovania poštovného. (okrem neskladnej zásielky) na ktorý je nutné použiť "nadrozmerný transport" v našom prípade firmu TOPTRANS



Problémy s doručením

Pretože na doručovanie balíkov využívame výhradne služby externých spoločností, môže sa stať, že nami vyexpedovaná zásielka k Vám nedorazila v termíne. V týchto prípadoch si najskôr veľmi jednoducho overte, kde sa Vaša zásielka nachádza.

Balíky posielame cez Balíkovňu (Slovenskú poštu), PPL, GLS, TOPTRANS všetky tieto služby majú možnosť sledovania zásielok online. Prostredníctvom našej zákazníckej linky alebo emailu Vám oznámime číslo vášho baličku a môžete si jednoducho overiť, kde sa práve vaša zásielka nachádza.
v prípade, že zistíte, že zásielka je uložená na Vašej pošte, Parcelhope či Boxe, môžete si pre ňu zájsť alebo kontaktovať zásielkovú spoločnosť o novej možnosti dodania na vašu adresu v náhradnom termíne.

Pokiaľ spoločnosť zásielku stratila okamžite nás kontaktujte, aby sme Vám mohli zaslať nový produkt a reklamáciu stratenej zásielky potom riešime my.

V prípade, že dopravca zásielku stratí, alebo nebudú informácie na internete úplné, prípadne si nebudete vedieť rady, obráťte sa na našu zákaznícku linku